|
Post by z - Gaz on Mar 30, 2015 11:05:23 GMT -5
Here is everyone on my roster. I'm open to dealing pretty much anyone but some are much, much harder than others to get. Mainly looking for an OF upgrade, SP upgrade and possibly a C upgrade but open to any and all ideas.
I'm looking to compete though so not really looking to sell off Big League pieces without getting some back.
Tier 4 Randall Delgado (PP16) ARI Robbie Grossman (PP17) HOU James Jones (PP18) SEA SS Aledmys Diaz STL
Tier 3 Domonic Brown (PP15) PHI Kendrys Morales KC Josh Collmenter ARI Ervin Santana MIN Dominic Leone (PP18) SEA Mike Morin (PP18) LAA Luke Hochevar KC Hank Conger (PP15) HOU RJ Alvarez (PP19) OAK OF Yorman Rodriguez CIN C Tyler Marlette SEA OF Jorge Bonifacio KC C Mark Zagunis CHC OF Anthony Alford TOR SP Brandon Woodruff MIL OF Mikey Edie SFG SS Trevor Story COL SP Jonathan Crawford CIN
Tier 2 Jose Reyes TOR Jennry Mejia (PP16) NYM Tyler Clippard OAK Josmil Pinto (PP18) MIN Kennys Vargas (PP18) MIN Matt Shoemaker (PP18) LAA Maikel Franco PHI SS Wilmer Difo WAS SP Zach Davies BAL
3B Michael Chavis BOS SS Andrew Velazquez TB
SP Michael Kopech BOS RP Jason Garcia BAL RP Jake Reed MIN
Tier 1 Paul Goldschmidt ARI Starling Marte PIT Avisail Garcia (PP17) CHW Brian Dozier (PP16) MIN Kevin Gausman (PP18) BAL Jon Lester CHC OF Alex Jackson SEA RP Jacob Lindgren NYY SP Erick Fedde WAS
Needless to say but Tier 1 are unlikely to be traded unless I'm getting a lot back.
|
|