|
Post by Free Agent Bids on May 23, 2021 12:36:02 GMT -5
Week 9 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Twins GM (Mike) on May 27, 2021 9:26:16 GMT -5
Stephen Vogt, C ARI Andrew Knapp, C PHI Drew Butera, C LAA Eric Haase, C DET Sandy Leon, C MIA Jose Iglesias, MI LAA Tyler Wade, MI NYY Stevie Wilkerson, MI/OF BAL Phil Gosselin, CI/MI/OF LAA Jose Rojas, CI/MI/OF LAA Harold Castro, CI/MI/OF DET Ehire Adrianza, CI/MI/OF ATL Kyle Farmer, CI/MI CIN Pat Valaika, CI/MI BAL Santiago Espinal, CI/MI TOR Darin Ruf, CI/OF SF Conner Joe, CI/OF COL Rob Refsnyder, CI/OF MIN Ben Gamel, OF PIT Jonathan Davis, OF TOR Brett Phillips, OF TB Kevin Kiermaier, OF TB Guillermo Heredia, OF ATL Caleb Baragar, SP/RP SF Cody Poteet, SP/RP MIA John King, SP/RP TEX Ryan Hendrix, SP/RP CIN Matt Peacock, SP/RP ARI Jean Carlos Mejia, SP/RP CLE Kent Emanuel, RP HOU Seth Frankoff, RP ARI A.J. Cole, RP TOR Andre Scrubb, RP HOU Dan Winkler, RP CHC Brooks Raley, RP HOU Richard Bleier, RP MIA
|
|
|
Post by Free Agent Bids on May 29, 2021 8:26:49 GMT -5
Week 10 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Twins GM (Mike) on Jun 3, 2021 21:56:06 GMT -5
Stephen Vogt, C ARI Andrew Knapp, C PHI Eric Haase, C DET Sandy Leon, C MIA Tyler Wade, MI NYY Stevie Wilkerson, MI/OF BAL Phil Gosselin, CI/MI/OF LAA Jose Rojas, CI/MI/OF LAA Harold Castro, CI/MI/OF DET Ehire Adrianza, CI/MI/OF ATL Kyle Farmer, CI/MI CIN Pat Valaika, CI/MI BAL Santiago Espinal, CI/MI TOR Patrick Wisdom, CI CHC Rob Refsnyder, CI/OF MIN Ben Gamel, OF PIT Jonathan Davis, OF TOR Brett Phillips, OF TB Kevin Kiermaier, OF TB Guillermo Heredia, OF ATL Vladimir Gutierrez, SP CIN Caleb Baragar, SP/RP SF John King, SP/RP TEX Ryan Hendrix, SP/RP CIN Matt Peacock, SP/RP ARI Kent Emanuel, RP HOU Seth Frankoff, RP ARI Carlos Estevez, RP COL Kyle Funkhouser, RP DET Dan Winkler, RP CHC Brooks Raley, RP HOU Richard Bleier, RP MIA
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jun 6, 2021 8:15:22 GMT -5
Week 11 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Rays GM (Kyle) on Jun 7, 2021 16:05:15 GMT -5
OF Tyrone Taylor OF Chas McCormick OF Kyle Garlick OF Steven Duggar OF Brett Phillips
|
|
|
Post by Twins GM (Mike) on Jun 10, 2021 19:12:18 GMT -5
Stephen Vogt, C ARI Andrew Knapp, C PHI Eric Haase, C DET Sandy Leon, C MIA Tyler Wade, MI NYY Ronald Torreyes, MI PHI Stevie Wilkerson, MI/OF BAL Phil Gosselin, CI/MI/OF LAA Harold Castro, CI/MI/OF DET Ehire Adrianza, CI/MI/OF ATL Kyle Farmer, CI/MI CIN Pat Valaika, CI/MI BAL Santiago Espinal, CI/MI TOR Joe Panik, CI/MI TOR Patrick Wisdom, CI CHC Rob Refsnyder, CI/OF MIN Ben Gamel, OF PIT Jonathan Davis, OF TOR Brett Phillips, OF TB Kevin Kiermaier, OF TB Guillermo Heredia, OF ATL Abraham Almonte, OF ATL Chase De Jong, SP/RP PIT Phil Bickford, SP/RP LAD Caleb Baragar, SP/RP SF John King, SP/RP TEX Ryan Hendrix, SP/RP CIN Seth Frankoff, RP ARI Carlos Estevez, RP COL Kyle Funkhouser, RP DET Dan Winkler, RP CHC Brooks Raley, RP HOU Richard Bleier, RP MIA
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jun 13, 2021 20:32:03 GMT -5
Week 12 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Rays GM (Kyle) on Jun 15, 2021 11:01:14 GMT -5
Brett Phillips TB Guillermo Heredia ATL Char McCormick HOU Kevin Kiermaier TB Steven Duggar SFG
|
|
|
Post by Orioles GM (Ben) on Jun 16, 2021 6:18:06 GMT -5
Stephen Vogt, C ARI Andrew Knapp, C PHI Sandy Leon, C MIA Tyler Wade, MI NYY Ronald Torreyes, MI PHI Stevie Wilkerson, MI/OF BAL Phil Gosselin, CI/MI/OF LAA Harold Castro, CI/MI/OF DET Ehire Adrianza, CI/MI/OF ATL Kyle Farmer, CI/MI CIN Pat Valaika, CI/MI BAL Joe Panik, CI/MI TOR Ben Gamel, OF PIT Jonathan Davis, OF TOR Brett Phillips, OF TB Kevin Kiermaier, OF TB Guillermo Heredia, OF ATL Abraham Almonte, OF ATL Chase De Jong, SP/RP PIT Phil Bickford, SP/RP LAD Tommy Nance, RP CHC Caleb Baragar, SP/RP SF Ryan Hendrix, SP/RP CIN Anthony Bender, RP MIA Seth Frankoff, RP ARI Carlos Estevez, RP COL Kyle Funkhouser, RP DET Dan Winkler, RP CHC Brooks Raley, RP HOU Richard Bleier, RP MIA
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2021 8:23:33 GMT -5
Josh Taylor RP BOS
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jun 21, 2021 7:27:19 GMT -5
Week 13 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Tigers GM (Ian) on Jun 24, 2021 7:21:17 GMT -5
(RP) Carlos Estevez (RP) Cole Susler (RP) Caleb Barager (RP) Trevor Rosenthal (RP) Paolo Espino
|
|
|
Post by Twins GM (Mike) on Jun 24, 2021 19:54:47 GMT -5
Stephen Vogt, C ARI Ronald Torreyes, MI PHI Stevie Wilkerson, MI/OF BAL Phil Gosselin, CI/MI/OF LAA Harold Castro, CI/MI/OF DET Ehire Adrianza, CI/MI/OF ATL Pat Valaika, CI/MI BAL Brian Goodwin, OF CWS Guillermo Heredia, OF ATL Abraham Almonte, OF ATL Zach Thompson, SP MIA Sam Long, SP/RP SF Chase De Jong, SP/RP PIT Bailey Falter, SP/RP PHI Ryan Hendrix, SP/RP CIN Ryan Buchter, RP ARI Kyle Funkhouser, RP DET
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jun 27, 2021 20:11:54 GMT -5
Week 14 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Athletics GM (Wayne) on Jul 1, 2021 21:23:27 GMT -5
Brad Brach CIN RP Joe Kelly LAD RP Dominic Leone SFG RP
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jul 6, 2021 8:50:06 GMT -5
Week 15 nominations to follow this post
|
|
|
Post by Rays GM (Kyle) on Jul 6, 2021 10:23:03 GMT -5
Anthony Bender SP MIA JA Happ SP MIN Paul Sewald RP SEA Chi Chi Gozalez SP COL Michael Taylor OF KC Adam Plutko SP BAL Riley Smith SP ARI
Gregory Polanco OF PIT - Claimed off of waivers Steven Duggar OF SFG Jose Ruiz RP CHW
|
|
|
Post by Brewers GM (Brad) on Jul 12, 2021 6:28:16 GMT -5
All Prospect Nominations to Follow this post. No regular in-season free agency this week
|
|
|
Post by Twins GM (Mike) on Jul 12, 2021 7:34:17 GMT -5
Endy Rodriguez, C PIT Jhonkensy Noel, CI CLE Curtis Terry, CI TEX Mahki Backstrom, CI ATL Vinnie Pasquantino, CI KC Troy Johnston, CI MIA Brendan Donovan, CI/OF STL Hoy Park, MI NYY Curtis Mead, MI TB Spencer Steer, MI MIN Eduoard Julien, MI MIN Euribiel Angeles, MI SD Maikel Garcia, MI KC Kaden Polcovich, MI SEA Diego Castillo, MI NYY Cameron Cannon, MI BOS Ezequiel Tovar, MI COL Samad Taylor, MI TOR Evan Carter, OF TEX Cornelius Randolph, OF PHI Bryan De La Cruz, OF HOU Jake Meyers, OF HOU Matt Fraizer, OF PIT Johan Mieses, OF BOS Ruben Cardenas, OF CLE Robert Neustrom, OF BAL Jack Suwinski, OF SD Elijah Dunham, OF NYY Matthew Barefoot, OF HOU Peyton Battenfield, SP TB Santiago Florez, SP PIT Konnor Pilkington, SP CWS Brayan Bello, SP BOS Angel Zerpa, SP KC Omar Cruz, SP PIT Andre Jackson, SP LAD Ryan Smith, SP LAA Jaime Melendez, SP HOU Bryce Bonnin, SP/RP CIN Taylor Dollard, SP/RP SEA Carson Ragsdale, SP/RP SF Cooper Criswell, SP/RP LAA Jeff Criswell, SP/RP OAK Ryan Murphy, SP/RP SF Elvis Luciano, SP/RP TOR Michael Burrows, SP/RP PIT Cole Sands, SP/RP MIN Adam Macko, SP/RP SEA Jovani Moran, SP/RP MIN Hunter Barnhart, SP/RP TB Brandon Pfaadt, SP/RP ARI Spencer Strider, SP/RP ATL Caleb Kilian, SP/RP SF Zach McCambley, SP/RP MIA Ken Waldichuk, SP/RP NYY Ricky Vanasco, SP/RP TEX Glenn Otto, SP/RP NYY Mitchell Parker, SP/RP WAS Hector Yan, SP/RP LAA Camilo Doval, SP/RP SF Xzavion Curry, SP/RP CLE Kyle Bradish, SP/RP BAL Josh Winder, SP/RP MIN Graham Ashcraft, SP/RP CIN Eury Perez, RP MIA
|
|