|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jun 19, 2017 8:52:19 GMT -5
P Nick Goody CLE P Tommy Hunter TBR P Chris Beck CHW P Josh Edgin NYM P Jason Motte ATL
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jun 19, 2017 16:14:25 GMT -5
P Mike Pelfrey DET P Jeff Locke MIA
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jun 20, 2017 9:44:45 GMT -5
CI/MI Jose Reyes CI/MI Adam Rosales
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jun 25, 2017 6:10:52 GMT -5
Week 13 nominations to follow this post...
|
|
|
Post by Orioles GM (Ben) on Jun 25, 2017 10:39:30 GMT -5
Brian Duensing, RP MIN Jake Marisnick, OF HOU
|
|
|
Post by Dodgers GM (Rob) on Jun 29, 2017 23:46:00 GMT -5
Brandon Morrow RP-LAD
|
|
|
Post by Free Agent Bids on Jul 1, 2017 19:13:53 GMT -5
Week 14 nominations to follow this post...
|
|
|
Post by Tigers GM (Ian) on Jul 5, 2017 16:40:12 GMT -5
(SP) Sam Gaviglio (RP) Danny Barnes (RP) Nick Goody (RP) Scott Alexander
|
|
|
Post by Brewers GM (Brad) on Jul 6, 2017 20:13:18 GMT -5
Propsect bidding week nominations to follow this post...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2017 14:45:34 GMT -5
Austin Slater OF, SFG Parker Bridwell RHP, LAA Luis Robert CI/OF, CWS Jose Martinez OF, STL Yordan Alvarez CI, HOU Luke Voit C, STL James Hoyt RHP, HOU JT Riddle SS, MIA Keynan Middleton RHP, LAA Eric Skoglund LHP, KCR Wandy Peralta LHP, CIN Jake Junis RHP, KCR Corbin Burnes RHP, MIL Zack Granite OF, MIN Kevin Gowdy RHP, PHI Trey Ball LHP, BOS Buddy Reed OF, SDP Dustin May RHP, LAD Jackson Stephens RHP, CIN Silvino Bracho RHP, ARI Jandel Gustave RHP, HOU Willy Garcia OF, CWS Akil Baddoo OF, MIN Ronald Herrera RHP, NYY Omar Estevez MI, LAD Daniel Montano OF, COL Huascar Ynoa RHP, MIN Carlos Vargas SS, TBR Aramis Ademan SS, CHC Juan Yepez CI, ATL Adbert Alzolay RHP, CHC Yonathan Perlaza SS, CHC Yoan Aybar OF, BOS Jonathan Sierra OF, CHC Miguel Amaya C, CHC
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 14:47:39 GMT -5
P Jordan Humpherys NYM OF Sam Hillard COL OF Andrew Pullin PHI OF Scott Heineman TEX P Thomas Pannone CLE P Merandy Gonzalez NYM P Jorge Guzman NYY P Tyler Wells MIN P Trevor Richards MIA P Dakota Mekkes CHC P Jesen Thierren PHI C Jake Rogers HOU OF Cedric Mullins BAL CI Yanio Perez TEX RP JP Feyereisen NYY CI Chris DeVito KCR OF Vince Fernandez COL C Danny Jansen TOR P Josh Rogers NYY P Stephen Nogosek BOS P Shane Bieber CLE OF Tim Tebow NYM P Scott Moss CIN P Wilmer Font LAD MI Nicky Lopez KCR P Jojo Romero PHI P Wennington Romero CIN
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:22:30 GMT -5
OF Jordan Luplow PIT P Scott Barlow LAD P McKenzie Mills WAS CI Franmil Reyes SDP CI Ryder Jones SFG P Ranger Suarez PHI P Colin Holderman NYM P Jonathan Holder NYY P Richard Lovelady KCR
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:27:51 GMT -5
P Jason Foley DET MI Jonathan Guzman PHI MI Samad Taylor CLE MI/OF Oscar Gonzalez CLE MI Justin Lopez SDP MI Kelvin Melean SDP CI/OF Jaylin Davis MIN MI Kevin Vicuna TOR P Seranthony Dominguez PHI P Brusdar Graterol MIN MI Luis Guillorme NYM P Matt Cooper CHW P Michel Baez SDP P Dillon Peters MIA C Mitch Garver MIN MI Ildemaro Vargas ARZ P Grayson Long LAA P Chris Rodriguez LAA
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:33:13 GMT -5
P Gabriel Moya ARZ CI Mike Ford NYY OF Daniel Johnson WAS P Shawn Morimando CLE MI Greifer Andrade SEA P Tyler Watson WAS P Brock Burke TBR C Sean Murphy OAK P Jimmy Herget CIN P Luis Escobar PIT P Thyago Vieria SEA OF Aaron Whitefield MIN P James Pazos SEA P Warwick Saupold DET P Austin Bibens-Dirkx TEX P Jose Torres SDP P John Brebbia STL CI Garrett Cooper MIL P Paul Blackburn OAK P Phil Maton SDP P Ariel Hernandez CIN P Brent Suter MIL P Chad Bell DET P Matt Grace WAS P Paul Sewald NYM C John Hicks DET MI Ramon Torres KCR MI Tzu-Wei Lin BOS CI Ji-Man Choi NYY
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:39:16 GMT -5
OF Jaycob Brugman OAK Mi Jonathan Arauz HOU MI Luis Alejandro Basabe ARZ CI Sheldon Neuse WAS MI Alfredo Rodriguez CIN OF Anthony Santander BAL C Ben Rortvedt MIN CI Joe Rizzo SEA MI Nonie Williams LAA
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:49:15 GMT -5
P Tyler Pill NYM P Dayan Diaz HOU P Chase DeJong SEA P Joan Gregorio SFG P Anthony Kay NYM P Travis Lakins BOS P Peter Lambert COL P Connor Sadzeck TEX P Tanner Scott BAL
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 16:57:47 GMT -5
OF Mike Tauchman COL OF Wes Rogers COL MI Garrett Hampson COL OF Noel Cuevas COL P Austin Sodders DET OF Myles Straw HOU MI Oscar Mercado STL CI Kevin Cron ARZ
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2017 23:30:12 GMT -5
OF Jaycob Brugman OAK Mi Jonathan Arauz HOU MI Luis Alejandro Basabe ARZ CI Sheldon Neuse WAS MI Alfredo Rodriguez CIN OF Anthony Santander BAL C Ben Rortvedt MIN CI Joe Rizzo SEA MI Nonie Williams LAA CI Sheldon Neuse WAS should be on the Nationals. He was selected with pick 4.13 of this spring's draft.
|
|
|
Post by AstrosGM (Matt P) on Jul 7, 2017 23:37:15 GMT -5
He was on the waiver wire on Fantrax. Pick him up
|
|
|
Post by z - El Guapo - retired on Jul 8, 2017 8:13:32 GMT -5
Brandon Lowe 2B/TB Ronaldo Hernandez C/TB Thairo Estrada 2B/NYY Rogelio Armenteros SP/HOU James Nelson 3B/MIA Jose Isreal Garcia SS/CIN Nestor Cortes SP/NYY Sherten Apostel 3B/PIT Bryan Mata SP/BOS
|
|